Tak, można łączyć kilka zamówień w jedno większe aby koszt za przesyłkę zamówienia był jeden. Proszę mieć na uwadze, że wydłuża to czas realizacji zamówienia, dlatego sugerujemy łączyć zamówienia do 24h od momentu złożenia zamówień. W celu połączenia zamówień proszę o kontakt poprzez e-mail (info@matterhorn.pl) lub poprzez chat online.
Zamówienia
Czy można anulować zamówienie?
Tak, zamówienie możemy anulować na prośbę zamawiającego pod warunkiem, że zamówienie nie zostało opłacone. Prośbę prosimy wysłać drogą mailową (info@matterhorn.pl) lub poprzez chat online. W treści proszę podać numery zamówień, które mają zostać połączone.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienie jest kompletowane przeciętnie w ciągu kilku dni roboczych w zależności od zamówionej marki i ilości artykułów. Przewidywany czas realizacji całego zamówienia pokazujemy w koszyku, a czas realizacji poszczególnych produktów jest podany w pliku XML dostępnym na naszej stronie.
Czy mogę dostać rabat na zamówienie?
Produkty oferowane w witrynie matterhorn.pl są już w cenach hurtowych, ale w przypadku zakupów na dużą skalę rabaty przydzielane są indywidualnie, w tym celu skontaktuj się z nami przez e-mail (info@matterhorn.pl) lub bezpośrednio przez nasz czat.
Czy podane ceny to ceny sugerowane?
Nie ma cen sugerowanych sprzedajemy tylko w cenach hurtowych. Mogą Państwo sami określić cenę odsprzedaży.
Czy można kupować na sztuki?
Tak. Można zamawiać dowolną ilość towaru w dowolnych rozmiarach.